[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 5., V, 19:55:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 5 Sep 2010  19:11 levelében:
> a hozzám került szerkezeten levÑ késen az "eredeti" köszörülés nem
> található meg :-)  ezért kérdeztem rá, mert itt több  módon is
> "beköszörültek"
Minel kisebb az élszög, annál élesebb, de sérülékenyebb, hamarabb
tompul.
A normál konyhakések félszöge 20 fok körül van.
Egy fűnyírónál nem mennék 30 fok alá, de lehet, inkább 45 fokot
választanék. Itt azért kavicsokat, gallyakat is elkaphat, a füvet meg
elvágja tompábban is. Legfeljebb roncsoltabb a fűszálak
vágás(tépés)felülete. Biztos nem örül neki, de idehaza ritka az angol
kastélypázsit.

Üdv

duci
http://fogynek.hu