[Epitesz-barkacs] energiatakarekos ego kapcsolasi szama?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Sze. 5., V, 22:31:02 CEST

Halihó!

2010. szeptember 5. 21.46.04 dátummal Mágus Bérprogram Demo az alábbiakat
írta:
> a rovid idokre valo ki-be kapcsolasok
> mennyire roviditik le az ego eletet?

  Szerintem erre senki nem tud pontos választ adni.

  Az élettartamra annyit, hogy a panelház folyosójának végén van a lakásunk, s
ez a folyosórész ablaktalan, a végén van egy olyan foglalat, amelyben naponta
24 órában világított az izzó, a beköltözésünk után két hétig egy 25W körüli
normál izzó, aztán a kiégése után kicseréltem egy olcsóbb 13W-os (<1eFt)
Philips kompaktra, azóta eltelt egy év, és még mindig világít (közel 9000
órája, pedig ez nem a 10.000 órás kompaktok ártartománya volt). Vannak a
lakásban olyan - szintén olcsóbb - kompakt fénycsövek, amelyeket 8 éve vettem,
és vegyes "terhelést" kaptak, sok esetben napi egy-két órát világítottak, sok
esetben pedig 1-2 percre kapcsoltam csak fel.

  Egyébként kíváncsian várom, hogy mennyit bír a folyósói kompakt... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor