[Epitesz-barkacs] energiatakarekos ego kapcsolasi szama?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Sze. 5., V, 22:52:02 CEST

tapasztalati úton tudok válaszolni, hogy nagyon.

én is gondoltam egyet és vettem a konyhába ilyen lámpát.

bevallom nem kívántam rákölteni túl sok pénzt, ezért az ócsónban található
20W-os 250ft-osból vettem.

becsavartam az addigi 60W-os "hagyományos" helyett és a bekapcsoláskor
szinte vakoskosdni kellett, kb. olyan volt mintha egy 25 W-os izzószálas
világítana, majd miután bemelegedett, nem mondom, hogy gyengébb volt inkább
azt, hogy más volt.

ez volt kb. márciusban,
a konyhába ugye az ember van úgy, hogy 1 percre megy ki, meg van, hogy fél
órára, de akár 1-2 órát is szöszmötölhet.

szóval kb. napi 10 felkapcsolás mellett a márciusban vásárolt lámpa júniusra
kipurcant.

naponta használva volt szerintem úgy 2 órát.

ha ezt kiszámolom az energia különbségben és a beszerzési ár különbségében
akkor azt tudom mondani, hogy az új technológia semmivel sem jobb mint a
hagyományos izzószálas, csak drágább és hamarabb tönkre megy.

szóval egyenlőre spejzolok én is az izzószálas lámpákból, míg ezeket az új
technikás sz at rokat nagyívben kikerülöm.

ja igen és amikor tönkre ment és becsavartam egy 60W-os izzószálast -ami
azóta is üzemel -, hát szinte megváltás volt....

ja és nem hiszem, hogyha az 1000 ft-os lámpából vettem volna akkor jobban
járok, max, nem 3 hónap alatt pusztul meg, hanem 9 hónap alatt, de árban
ekkor is ugyan ott lennék.

zsolt