[Epitesz-barkacs] komposztaprito

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 5., V, 23:49:11 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> egy funyirot akar komposztapritokent is lehet hasznalni, csak a
> motortengelyhez kozelebbi
> kest kellene ratenni, és félig hátáraforditva

Legföljebb valami lágyszárú holmiknál. Ezek az aprítógépek vagy 2kW-nál
kezdődnek.
Újabban a gallyazás után mennek egész komoly gépekkel, amikbe betologatják a
levágott gallyakat, és ledarálják helyben. Sokkal több anyagot tudnak így
elszállítani, és persze rögtön fel van dolgozva. Nem tudom, mit csinálnak vele.
Komposztálják vagy fűtőanyagot csinálnak belőle?