[Epitesz-barkacs] energiatakarekos ego kapcsolasi szama?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 5., V, 23:53:01 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Szerintem erre senki nem tud pontos választ adni.

Szerintem sem, max tapasztalatokat lehet elmesélni.
Nekem azok a fajták váltak be, amik GE (kínai) gyártmányúak, csavart
üvegcsövűek. Korábban próbáltam a hosszú U alakú csövűeket, azok már kivétel
nélkül mind kinyiffantak. Ezekből viszont még csak 1, de abban se vagyok biztos,
csak nehéz odamászni. Lehet, hogy nincs jól betekerve, vagy kitekertem, és
elfelejtettem. (Cavinton? Hova a francba is raktam?).

Van olyan, amit jó gyakran kapcsolgatok, bírja.