[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 6., H, 09:42:58 CEST

meg kell tanulni a megfelelo keztartast. valamelyik ujjammal fogom hogy ne huzza
fel, csak igy fejbol nem tudom megmondani hogyan csinalom.

a huvelykemmel tamasztom hatulrol, annak a butyke vezeti a kest, adja az
elotolast, es a maradek kozul valamelyik tamaszt hogy a kes ne huzza fel. iliyen
szeleteleshez szeles de vekony pengeju konyhakes kell.

vajk