[Epitesz-barkacs] Készélezés

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 6., H, 09:56:54 CEST

>Hamár a késeknél tartunk: egy ilyet mivel
>érdemes megélezni? Tudom, vigyem el késeshez...

Azt is lehet, de nem mindegy melyikhez, mert
szeretik a halados munkat, jol ranyomjak, sok
anyagot leszednek es tulmelegedhet az el, aminek kovetkezteben kilagyul.

>Ez egy Ak bajonett, eddig beváltt túrakésnek, és
>baromi olcsó, de az éle már nem az igazi.

Az ilyen turakeseknek eleg nagy elszoget kell
csinalni, kulonben serulekeny a csapkodasnal.
Szerintem lehet 25 fok, ez persze oldalankent ertendo.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu