[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 6., H, 11:13:00 CEST

>es ez mire jo? mert gyartani nem olcsobb, nyilvan olcsobban sem
>adjak. akkor meg mire? tok jo lehet egy kes, aminek az ele kemenyre
>van edzve, de ha elejted elgorbul.

A Kershaw-t kellene megkerdezni, szerintem megiscsak az ar lehet a
motivacio, az az el resz nem olcso anyag.
Az is erdekes, hogy a keses forumokon nem latok egyenes aranyossagot
a kemenyseg es az eltartas kozott, pedig eloszor ezt gondoltam
logikusnak. Vagyis a nagyon kemeny anyag sem biztos, hogy tovabb
tartja az elet, mint egy puhabb, viszont elezni nehezebb, es hajlamos
a toresre. Fogalmam sincs ez hogy lehet, de allitolag igen.
Csak valami olyat tudok elkepzelni, hogy a kulonbozo iranyokbol
erkezo erohatasokra maskepp reagal az anyag, es kesnel az el
helyzete, iranya kotott. Egyertelmuen lapitjak, kovacsoljak,
hengerelik, az elet ero erok erre merolegesek.
Szoval pont ezek az anyagok dragak, amiket nem kell annyira kemenyre
edzeni, hogy torekennye valjanak, es megis eltartok.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu