[Epitesz-barkacs] utánfutó festése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 18:34:08 CEST

(G)feri wrote:

> Ja  nem  írtam  egyértelműen,  több rétegű laprúgói vannak. Most totál
> zsír  és  festékmentesek.  Mit  szól majd a festék amit rájuk kenek ha
> beolajozom  festés  után  valami  sűrű olajjal őket? Te milyen színűre
> festenéd a tengelyt és a rúgókat?

Először is én hammerite-tel festeném be, nekem bevált időjárásilag, ha nem is
autóra meg ilyesmire való, de ha aszondod, hogy ritkán használod, akkor
szerintem jó lesz.

Másodszor is a rugókat nem kenném be zsírral, olajjal, mert így jelentős marad a
csillapítása, tehát nem fog pattogni az úton, mint a nikkelbolha.