[Epitesz-barkacs] utánfutó festése

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Sze. 6., H, 19:46:57 CEST

Kedves Józsi!

2010. szeptember 6., 18:34:08, írtad:

> Először is én hammerite-tel festeném be, nekem bevált időjárásilag, ha nem is
> autóra meg ilyesmire való, de ha aszondod, hogy ritkán használod, akkor
> szerintem jó lesz.

Gondoltam  én  is  hammerite-ra,  csak  úgy tudtam, nincs belőle ezüst
színű,  de  most látom, hogy a fényes kivitelben van. Vajon megszáradt
rozsdamaróra rá lehet bátran kenni?

> Másodszor is a rugókat nem kenném be zsírral, olajjal, mert így jelentős marad a
> csillapítása, tehát nem fog pattogni az úton, mint a nikkelbolha.

> hjozsi

Szerintem az én eddigi tapasztalataim szerint,  azért  a  laprúgók  nem hajlamosak annyira a belengésre, de
ezen     az    utánfutón   vannak  (jó)  lengéscsillapítók  is. Inkább
üresen a kerék ugrálása szokott gondot okozni, ezért inkább puhább gumikkal
járok vele, legfeljebb leterhelve laposabbak-lengősebbek kicsit. Viszont a laprúgó
lemezei között   nincsenek  olyan  lapszerű  betétek,  tehát  eszik  egymást
szárazon a lapok. Főleg így már rozsdásan.

Holnap meg elugrom ide a Brico-hoz ott árulnak utánfutókat és megnézem
milyen az aljuknak a színösszeállítása :).

Feri