[Epitesz-barkacs] utánfutó festése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 20:02:21 CEST

(G)feri wrote:

> Gondoltam  én  is  hammerite-ra,  csak  úgy tudtam, nincs belőle ezüst
> színű,  de  most látom, hogy a fényes kivitelben van. Vajon megszáradt
> rozsdamaróra rá lehet bátran kenni?

Sajnos nem tudom. Ha lemosnád róla esetleg, az ciki? Nehogy alatta is dolgozzon
az a végülis savas anyag.

> Szerintem az én eddigi tapasztalataim szerint,  azért  a  laprúgók
> nem hajlamosak annyira a belengésre, de
> ezen     az    utánfutón   vannak  (jó)  lengéscsillapítók  is. Inkább
> üresen a kerék ugrálása szokott gondot okozni,

Igen, ismerem a dörgést, én is tök kis nyomású kerékkel közlekedtetem. Sőt,
mivel az enyémnek nem laprugói vannak, és semmi lengéscsillapító, terhelve is
eléggé puha a kerék, különben mindenhogy ugrabugra van.

> Viszont a laprúgó
> lemezei között   nincsenek  olyan  lapszerű  betétek,  tehát  eszik
> egymást
> szárazon a lapok. Főleg így már rozsdásan.

Ha van lengéscsillapító, az tök más, akkor be lehet kencölni. Úgy is fogják
egymást enni, de gondold el, mennyi idő alatt kopik el bármelyik is.