[Epitesz-barkacs] vtsz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 7., K, 15:53:06 CEST

Acs Gabor wrote:
> Annyi változásról tudok, hogy évek óta nem kell a számlán feltüntetni
> -már ha egyáltalán számlára akartad írni.

Igen, ezt én is tudom. Nem is szoktam.
Nem ehhez kell, hanem pályázatot akar beadni az egyik ügyfél, és ebben az én
cuccom is szerepelne. Amúgy dühös vagyok, mert mihelyt állami pénzekről van szó,
jönnek az önmaguk fontosságát ilyen módon igazoló, sőt, ezt kikényszerítő
szakemberek, aki ezzel a szemét módszerrel akarnak lecsípni a pályázati
pénzekből, amiknek eleve árfelhajtó hatásuk van.

A vtsz-nek - ahogy olvasgattam a neten itt-ott - van egy fontos szerepe, erre jó
figyelni: ha az elektromos termék súlya kisebb 200 kiló és/vagy (nem tudom,
melyik a helyes) kisebb 4kW-nál a teljesítménye, akkor környezetvédelmi vagy
nemtommilyen termékdíjat kell fizetni, és ez valahogy a vtsz-ben is megjelenik,
tehát nem mindegy, mit választ az emberfijjja.
Én ezért gondoltam, hogy inkább a más áramirányító berendezést vagy mi a fenét
választom, mert egyenirányító akár egy dióda is lehet a maga pár grammjával. Ez
a cucc meg lesz vagy fél tonna.