[Epitesz-barkacs] vtsz

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Sze. 8., Sze, 00:28:31 CEST

Miért nem hívod fel a KSH-t?

Üdv
pi

----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja "
<epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tuesday, September 07, 2010 2:34 PM
Subject: [Epitesz-barkacs] vtsz

Hátha ti tudtok segíteni.

Változott valami a vtsz számok terén?
Találtam anyagokat rá, de nem vagyok biztos benne, hogy még
érvényesek. Két
külön forrás is az én szempontomból (áramforrás) ugyanazt adja, de nem
tudom,
hogy létezik-e még ez az egész így egyáltalán.
Ügyfél kéri tőlem, neki meg valami pályázathoz kell. A ksh oldalon nem
lelem.

Én ezt a két számot találtam, ami megfelelne:

8504409400   Egyenirányító
8504409900   Más statikus áramátalakító

400V 150A-es egyenáramú áramforrásról van szó kataforetikus festéshez.
Gondolom az egyenirányító alatt simán egy diódát is lehetne érteni.
De lehet, hogy ez az egész az eu miatt már rég nem érvényes.

Mit tudtok erről?