[Epitesz-barkacs] Kosmodisk

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 7., K, 16:03:31 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2010.09.07. 13:42:37 +2h-kor írta:

> -et valaki használt már közületek? Mert nem olcsó, érdekelne, hogy van-e
> akinek bevált, vagy aki megbizonyosodott róla, hogy kamu.

a TV Shopban kapható " orvosi  szerkezetek " szerintem csak
" lélektani gyógyszerek "

Bálint Mihály, aki az "orvos-gyógyszer" fogalmát terjesztette el, az
orvos-beteg kapcsolat sajátos viszonyrendszerét helyezte magatartástudományi
alapokra.

a bálinti alapgondolat ("orvosgyógyszer") metaforájából kiindulva a test és
lélek egysége, a biopszichoszociális modell hangsúlyos volta és az
integratív terápiás megközelítés (Túry Ferenc). A tanulmány a gyakorlati
orvoslás szemszögéből elemzi a magatartástudomány lehetőségeit.

Bálint Mihály (1896, Bp.- 1970 London) Az orvos, a beteg és a betegség (1957)
c. könyv; • Célja pszichoanalízis orvoslás ...
(Túry Ferenc pedig  a mai elmeorvosok krémje)

ha a hivatalos orvoslás jónak találná, (szerintem) az OEP is támogatná