[Epitesz-barkacs] Kosmodisk

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 7., K, 16:14:00 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Bálint Mihály, aki az "orvos-gyógyszer" fogalmát terjesztette el, az

Érdekes gondolat, és - tapasztalat - működik, legabbis fordítva.

Pl ha itthon mérem a vérnyomásomat, szinte mindig jó. Ha gyaloglás után vagyok,
különösen jó.

Ha orvosnál mérik mindig szar, pl 160/100. Aszonta a doki, amikor mondtam neki,
hogy nem szokott ennyi lenni, hanem amannyi, hogy "az ki van zárva".
Ezért elvittem a ketyerémet a háziorvoshoz, aki szintén ilyen 160/akármit mért,
én meg egyidőben a másik karomon a ketyerémmel, ami pontosan ugyanannyit mért.
(Az orvos műszere nem lehet szar, mert az higanyos akármi volt, a fizikai elv
miatt, ami alapján működik, nem tud tévedni, max a dokinő a hallgatózással.)

Vagyis a műszerem jó, amiből az következik, hogy a fehér köpeny hatás vagy
mittudomén mi létezik, akkor is, ha én úgy érzem, hogy tök nyugodt vagyok.

Magyarázatom nincs. Javaslatom igen: ritkítani kell az orvosnál való
megjelenések számát. Mert hogy káros az egészségre. :)