[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 8., Sze, 11:02:39 CEST

>A Hold lefotózására nem kell 1/2 zárido. Az egy
>nagyon erosen napsütötte dolog. Tehát mondjuk
>ISO400-nál ilyen 1/500 / f11 vagy hasonló dolgok
>jönnek ki. (Mármint telihold estében). Viszont
>hatalmas teleobjektív kell ahhoz, hogy nem egy kis légypiszok legyen a képen.

Tenyleg annyi fenye van? Nem mertem sose, talan
1-2-szer fotoztam a Holdat, de nem neztem az expo adatokat.

>Amúgy meg bármilyen hosszabb zárideju fotózást
>el lehet felejteni kompakt géppel. Még ha lenne
>is ilyen zárido (nopláne B), akkor is olyan zajt
>termel, hogy értelmetlen eredményt kapsz.

Van nekem olyan szappantartom (Casio QV-5700),
ami tud B idot is, fotoztam is utcai lampa altal
megvilagitott reszt, szep zold lett, kertben a
fara fuzott karacsonyfa izzosort, szep lett. A
zaj az teny, lehet probalkozni zajcsokkento
programokkal, illetve a tobb kep osszeadva nem
csak a fenyt gyujti, hanem a zajt a veletlenszerusege miatt nagyreszt kioltja.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu