[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 8., Sze, 13:27:35 CEST

> Érdekeseket írtok, akkor nekem ezzel a gagyi géppel hogy sikerült? Nem
> mondom, hogy ha ott állna a holdon Amstrong, akkor látnám, ahogy integet,
> de azért a légypiszoknál jobbak a lehetőségek, meg a 4 pixelnél is, mint
> amit Gyapo írt.

Hát te mondtad, hogy mekkor azoomja van, ha 18x, akkor még ha 28 mm-ről
indul is, a vége 500mm (ha 35-ről akko rmeg pláne). Ezzel már lehet holdat
fotózni. Ez profi teleobjektívben milliós tétel. Nem profiban persze
olcsóbb, de te nem is NatGeoba fotózol.

A fényes hold miatt pedig a rövid expozíciós idő lehetővé teszi a kézből
exponálást.

Szabolcs