[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

Gabor Imre imregabor at vipmail.hu
2010. Sze. 8., Sze, 16:35:21 CEST

Haho!

Tukroseknek az is elonye, hogy baromi gyorsan tud fokuszalni a sima
kontraszt alapiu AF-hez kepest. Ezt egy segedtukor + olyan szenzor, ami
az elesreallitashoz szukseges iranyt is megmondja osszeallitassal tudjak
megoldani.
Ezert is van nagy gebodes a MILC gepekkel (tukor nelkuli, de nagy -
mondjuk APS-C - szenzoros cserelheto lencses gepek): kicsi, konnyu a
vaz, hozza a tukrosek erzekenyseget de a kontraszt AF sebessege inkabb a
(csucs) kompaktokat idezi.
Sony pl csinalt olyan tukros gepet, ahol egy feligatereszto tukor mogott
csak fazis AF szenzor van, mogotte nagy CCD hozza a kompaktok osszes jo
tulajdonsagat (igazi LIVE elokep, video). A tukor itt a szenzor
tisztitasakor van felhajtva.

udv
Gabor