[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Sze. 8., Sze, 19:54:54 CEST

Nagyjabol egyetertek, de nalam pld a nikon leszerepelt.. a canon
kozepkategoria meg tobb sebbol verzik..
vszont a pentax igencsak bevalt.. kevesbe horror aron egesz hasznalhato.
nem azt mondom, ha ebbol elnek, akkor tenyleg canon felso kategoria, de
egyelore tul sok a 0 arcedulan, es tul sokmindent kell megvenni... es
aztan cipelni..

mellesleg a jobb bridge gepekkel is lehet jokat fotozni sportban,
teremben. ha az ember csinalja egy ideig, raerez a jatekszabalyokra,
elore gondolkodik es komponal..

mondjuk bevalt a fuji s9500 is.. es mostansag egesz jo aron van a
vateran... :-)