[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 8., Sze, 23:18:56 CEST

>Ez ugye az, amikor több képet "kiátlagolva" hoz létre egy jót.
>Valami ilyen, két képre, van pl. a Nikon Coolpix P100-ban is. Van
>bármilyen tapasztalatod, ismereted a gépekbe beépített funkcióról?

Arrol nincs, gepben meg nem lattam hdr-t, csak
pc-n. Eleg nehez a pontos illesztes, nem tudom
egy fenykepezogep processzora hogy tudja ezt
megoldani, ott ugye kezi illesztesre nincs
lehetoseg, mig a pc-n, nagy monitoron sokkal konnyebb.
Van a gepekbe epitett bracket, de az csak annyit
tesz, hogy egy gombnyomasra elkesziti a tobb
kepet varialt blendevel. Nem tudom nem erre
gondolsz-e. A hdr ezutan kovetkezik.
Nem atlagol, hanem komprimal, az eredetileg
mondjuk 10 blende fenyterjedelmu temarol keszult
5 blendes kepeket osszerakja, mindegyikbol azt
veszi ki, ami azon a kepen jol exponalt, es az
eredmenyt attranszformalja 5 blendere, amit a
monitoron, papirkepen jol vissza lehet adni. A
szamok nem biztos, hogy stimmelnek, de a lenyege ez.
Persze termeszetellenes, mert olyan nincs, hogy a
menyasszony hofeher ruhajan a napsutesben
latszanak a csipkek, a volegeny fekete oltonyen
az arnyekban meg a barna barsonyszegely, de a hdr
kepen ezek tokeletesen latszanak.
Vagy a csokitortan a tejszinhab, az meg konnyebb,
mert a torta nem mozog az egyes kepek elkeszitese kozott.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu