[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 9., Cs, 10:23:57 CEST

Hali!

Igaz, igaz. Csak manapság sokan úgy gondolják, hogy majd a Photoshop
helyettük kitalálja a fotózáskor elveszett részleteket, elég egy két
"szakmai" fórum hozzászólásait nézegetni, ahol egymást hülyézik az emberek,
hogy mit akarnak a fényméréssel, meg expozícióval, meg kompozícióval, hiszen
majd HDR, meg panoráma, meg crop, meg curves, meg stb.

Szabolcs

PS: most látom, mennyi elgépelést csináltam, szégyenlem magam. Hogyan lehet
megtanulni tíz ujjal gépelni, ha az ember majd harminc éve 3,5 ujjal gépel?