[Epitesz-barkacs] Barométer javítás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 9., Cs, 15:56:56 CEST

SZIGETI Szabolcs írta 9 Sep 2010  15:51 levelében:
> Azért a vakonleszállás nem teljesen így van. Minden repülöre (+ reptér +
> pilóta + idÑjárási helyzet) meg van határozva, hogy milyen magasságban
> kell látrnia a páláyt. (elhatározási magasság). Ha nem látja, akkor nem
> száll le (különben úgy jár, mint pl. a lengyel elnök gépe oroszországban).
> Persze van olyan rendszer ami engedi a 0 látótávolságnál való leszállást,
> de ott már valóban van rádiómagasságmérÑ, meg egyéb leszállító rendszer.
Anno a Góbéban a hátsó ülésre ültették, aki vakrepülést tanult, és
előtte fekete függöny volt.
Azt tényleg el tudom képzelni, hogy a leszállást nem vakon kellett
megcsinálni.
Belegondolva, hogy meg-megkocogtattuk a magasságmérőt, meg a variot,
mert akadósak voltak, tényleg öngyilkosságszámba ment volna.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu