[Epitesz-barkacs] toldohuvely Re: kabeltoldas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 10., P, 07:31:27 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.09.10. 07:20:42 +2h-kor írta:

> vízhatlan
>
> ezt az érvéghüvelyt csak olyan méretben láttam, hogy csak 1szál drótot
> lehetett beledugni,
>
> a toldóhüvelynek mind a 2 végén van pl kék műanyag? (hogy mindkét végéből
> bele
> lehessen dugni a kanócot?)

Józsi által említett toldóhüvelyre rákerestem, és találtam ikyet:

" Cu-Al toldóhüvely 2,5/6 mm2, d1=2,5 mm, d2=4,5 mm "

hát ez akkor dőzs :-)

az aluvezeték végére rábiggyesztek egy ilyen toldóhüvelyt,
a másik végébe egy  2,5-ös Cu kanócot, és már mehet bele
a Wagóba, ami a 6mm2-es aluminiumot nem bírja befogni :-)

ez a toldóhüvely jobb, mint a sorkapocs?