[Epitesz-barkacs] kabeltoldas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 10., P, 11:10:07 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ezt az érvéghüvelyt csak olyan méretben láttam, hogy csak 1szál drótot
> lehetett beledugni,

Mármint hogy érted, hogy egy szálat. Persze, hogy egy huzalt lehet beledugni, pl
egy másfeleset, vagy egy kétésfeleset....

> a toldóhüvelynek mind a 2 végén van pl kék műanyag? (hogy mindkét
> végéből bele lehessen dugni a kanócot?)

A teljes hüvelyt műanyag borítja, mindkét végén ott a kanóc befogadására való
hely, nem lehet átdugni rajta a túloldalára a huzalvéget. A műanyag is meg van
szorítva, tehát a kanóc szigetelését is fogja valamelyest. Vagyis egy ilyennel
elkészített toldást meg lehet fogni, nem fog megrázni. A zsugorcsöves védelem
ezután az egész kábelre kell, hogy szóljon, a kábelköpenyt helyettesíti, ahogy
tudja.

Ha forrasztással egyesíted a kábel különálló madzagjait, akkor egyenként is kell
rájuk zsugorcső ugye. Akkor is, ha eltolva vannak egymáshoz, mert különben csak
egy érszigetelés áll szemben a fesszel, az meg egészségtelen. :)