[Epitesz-barkacs] 10 vagy 16?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 10., P, 12:02:23 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sok évvel ezelőtt egy lakatosműhelyből nem csak egy lakatosasztalt

Aha, szóval hagyaték.

> volt többször is 500Wattos is, de azok hamar megdöglöttek a kezem
> alatt, nem volt türelmem simogatni az anyagokat

> ja, és 1mm-es tárcsával fél éve találkoztam először, de hamar
> eltörtem :-(

Írtad, hogy foglalkozol fával is darabolásilag, de ez nem kellene, hogy a
kezedet is fává változtassa! :)

Nálam is törik néha flexkorong, de többnyire csak úgy, hogy a zsinórba beleakad
a lábam, és a gép leesik. Na persze, hogy mindig úgy, hogy eltörik a tárcsa. A
3-4mm-es is, nem csak az 1mm-es. De már egy ideje nem volt ilyen, mert
rászoktam, hogy a gépet sosem az asztal széle közelbe rakom, hanem sokkal
beljebb, így ha bele is akad a lábam a zsinórba, időben meg tudok állni, nem jön
le az asztalról.

Használat közben sosem törik semmi ilyesmi. Fúró is igen ritkán, pedig fúrok
puha aluba, rézbe is. A réz a legszarabb, de mégse történik ilyesmi. Menetfúró
is csak azért rövidült meg többnyire, mert zsákmenetekhez levágok jó
menetfúróból egy darabot, és megköszörülöm kicsit, hogy legyen bekezdő része, de
éppenhogy. Fúrók is azért fogynak csak, mert ha már kopott az elején az
élszalag, akkor szorulni szeret a maga által fúrt lyukban, ezért a kopott
élszalagú részt levágom.