[Epitesz-barkacs] 10 vagy 16?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 10., P, 11:47:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.10. 10:54:33 +2h-kor írta:

> Alternatíva: a kisnyugdíjas ne akarjon hegeszteni meg flexelni, főleg ne
> ilyen  lób... nagy flexszel. :-) Árt az egészségnek. :-)
> (Tényleg, ezt már máskor is meg akartam kérdezni. Mihez szokott neked
> kelleni a
> nagyflex? Én néha egész nap lakatoskodok, de a nagyflexet csak arra
> használom,
> ha rettenetesen dzsuvás anyagról kell letolni a nagyját, amikor olyan vastag
> rozsdaréteg, hogy megáll benne a kés. Durva vágásokhoz (pl 100-as melegen
> hengerelt U szelvény) is a kisflexet használom 1mm-es koronggal. A
> [...]

sok évvel ezelőtt egy lakatosműhelyből nem csak egy lakatosasztalt kaptam,
hanem
egy kupac tárcsát, de az szinte 300-as tárcsa volt (belül a 30mm -es lukkal)
és nekem akkor nagyflex kellett, és régen egy Peugeot 2000Wattos flexet vettem

volt többször is 500Wattos is, de azok hamar megdöglöttek a kezem alatt, nem
volt
türelmem simogatni az anyagokat

aztán motor is kellett fadaraboláshoz is, a flex motorja jól bírta a
kíméletlen gyűrést

volt esztergáltatva hozzá 250-es feménylapkáshoz betétdarab
azzal meg a nagyflexen a  6ezres fordulatával 10perc alatt 1 heti
tüzelőt is fel tudtam aprítani

meg 3/8-ados kerékpárláncokat is pörgettem, meg a flexen levő
M14-es menetes részen keresztül crovafejeket is szoktam pörgetni,
szóval ez így "univerzális motor"

ja, és 1mm-es tárcsával fél éve találkoztam először, de hamar eltörtem :-(