[Epitesz-barkacs] 10 vagy 16?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 10., P, 13:43:00 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.10. 12:02:23 +2h-kor írta:

> Aha, szóval hagyaték.

gyakorlatilag igen

> Írtad, hogy foglalkozol fával is darabolásilag, de ez nem kellene, hogy a
> kezedet is fává változtassa! :)

:-)

az a baj, hogy a 40 - 50% munkaképességcsökkenés nyugdíjhoz kevés volt,
a 100%-os tererbírásúak között nekem 110%-ot kellett nyújtanom, hogy a
felszínen maradjak. Emiatt saját magamat sem kíméltem, és én is minden
gépből kigyilkoltam a 120%-ot, a ráírt teljesítménytábla szerint, én sem
kíméltem. Persze, ha bírja ( tehát "nem alulméretezett" ) akkor
( a körülményekhez képest ) megkapja a rásegítést, ha meg nem,
akkor a " maradékerejének " megfelelően használom, a MÉH-be ritkán
viszek le valamit

sajnos ilyen vagyok