[Epitesz-barkacs] 10 vagy 16?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 10., P, 14:35:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> :-)
>
> az a baj, hogy a 40 - 50% munkaképességcsökkenés nyugdíjhoz kevés
> volt, a 100%-os tererbírásúak között nekem 110%-ot kellett nyújtanom,

Jó, ez egy dolog, de a flex olyan nyomatása, hogy eltörjön a tárcsa meg leégjen
a motor, az már durva! Ahhoz erő is kell, meg durvulás. És még csak meg sem éri,
mert nem tudod kihasználni a gépet.

> is minden gépből kigyilkoltam a 120%-ot, a ráírt teljesítménytábla
> szerint, én sem kíméltem.

Nem érdemes. Nem is akkor adja ki magából a szuflát, amikor lefullasztod, hanem
amikor pörögni is hagyod.

Másban is vannak ilyen hibák. Pl ha valaki drótkefével vagy súrolókefével
dolgozik, és úgy rányomja, hogy lefexenek a szálak, akkor a hatásossága a
nullához közelít, miközben hülyére dolgozza magát.

> sajnos ilyen vagyok

Felismerés fél javulás!