[Epitesz-barkacs] 10 vagy 16?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 10., P, 14:24:03 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.09.10. 12:24:25 +2h-kor írta:

> Jézusom! Ezzel mit csináltál? Szomszádra vadásztál? Vagy mi az a csavar,
> amit flexre szerelt krovával kell tekerni?

25cm-es keményfémlapkás körfűrésztárcsa a ráírtak szerint 5600 fordulatot bír,
a nagyflex meg 6000-es a gyári lapja szerint, szóval hasonló fordulat

a fűrésztárcsa  2csapágyas  tengelyre került, és arra egy 32-es villáskulcsos
anya kellett a végére.

ékszíjtárcsás megoldásokon már rég túl voltam, és egy 32-es krova fejre
ráhegesztettem egy M14-es anyát, és a flexnek meg van még 3 menete is
( amibe a kétkezes egyik fogója csavarható ) egy megfelelő állványrésszel
felfogatom, a "másik kéz" helyén egy léchez betámasztom, és egy
aludrótdarabbal a kapcsolót is  bekapcsolva befogatom

szóval a flex  a krovafejen és a fűrész M32-es anyáján keresztül laza
kapcsolattal
van összekötve, szóval tengely nem törik :-)

a 3/8-os lánc az meg a láncfűrészek láncával egyező ( azok is 3/8-adosok )
szóval a kerékpárlánc sem ördög....