[Epitesz-barkacs] soft start

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 10., P, 21:47:26 CEST

a kissé megbontott flexben a lágyindító típusszáma  XS-12/D3

--------
sajnos kapcsolási rajzot sem találok a neten és az
alábbi weblapot sem tudtam megnyitni :-(

XS-12/D3 which is a soft start device
http://www.chinapowertool.com/produc...ct.asp?id=5387.
Diagram embossed on heatsink is like this ...
www.satellites.co.uk/.../95865-angle-grinder-component-three-wires.html -

de pl. a lengyeleknél zlotyért is kapható: 12A 250V opis ». 25,00 zł.
ez az alkatrész, de nálunk nem

XS-12/D3-D Normol soft start Timing Series
-------
a lágyindításról találtam egy rajzot is

http://www.hvlabs.hu/tmp/lagyind.gif

ami tetszene egy 2LE-s 1500Wattos 1fázisú aszinkronmotor
lágyindításához

egy ekkora motorhoz egy flexhez használatost is
lehetne használni?