[Epitesz-barkacs] bringa tárcsafék

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Sze. 11., Szo, 18:33:30 CEST

hali

ma a városból hazafelé jöl megáztam, annak ellenére, hogy esőkabátban
voltam.

de nem is ez a lényeg hanem a bringám (bowdenes) tárcsafékén egy idő után
(gondolom, mikor már jól megszívta magát vízzel) teljesen elment a fékhatás.

de komolyan olyan érzetem volt amikor behúztam a fékkart mintha könnyebben
gurulna a bringa..., de szó szerint. ez mitől lehetett ?

még szerencse, hogy sehol nem kellett azonnal megállni, mert akkor biztosan
csatt lett volna..

száraz időben ugyanez a fék olyan hogy ha erősen behúzom akkor képes úgy
megállni a bringa, hogy akár leröpül róla az ember, de a minimum, hogy
blokkol.

szóval ez természetes dolog, hogy szakadó esőben elmegy a fékhatás ?
erre készüljek fel máskor is ha esik az eső ?

vagy mi lehet rossz ?

köszi

zsolt