[Epitesz-barkacs] fotoellenallas vagy fotodioda vagy ....

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 12., V, 18:20:31 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.09.12. 17:18:12 +2h-kor írta:

> És télen? És nyáron? :-)

pszichésen  fényfüggő vagyok, és egy olyan  4200Kelvines kompaktra
találtam, ami a vonalégős fényvetőbe tehető, 20Wattos és jól irányítja
a fényt, és pl. a konyhaasztalon enyhén borús, de nappali, udvari fényt kapok

ha ügyesen kiméricskélném, hogy milyen távolságokban érzi
néhány  növény a nekik jó fényt, és mégis jut az asztalra is fény,
az duplán jó lenne