[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 07:05:51 CEST

Kormos Imre írta 13 Sep 2010  6:34 levelében:
> Találtam olyan leirást, ahol a térkŃben az elsŃ 1 cm-t mńkŃ ŃrleménybŃl
> készült betonból készítik, mert az kopásállóbb.
Használják ezt a módszert. Mindig az adott gyártó kalkulációjától
függ, hogy teljes keresztmetszetében színezett, drágább anyagból
készülő, de egy műveletben, kisebb költséggel gyártható elem jön-e ki
olcsóbbra, vagy a réteges.

> Vajon festhetŃbb is? Vagy fehér cementet kellene használni?
Ha valami világosabb színt akarsz, akkor világos kőzuzalék és fehér
cement. Azt akár drappra is festheted.
4-5 mm pálca vastagsággal létezik ponthegesztett betonacél háló 50 mm-
es lukmérettel. Nem minden sarki tüzépen, de én már láttam.
Mondjuk izgalmas játék lesz 1 cm műkövet belesimítani, rá egy centi
betont, a vasat, majd a harmadik centi betonnal úgy betakarni, hogy
korrózióvédő módon fedje a vasat (amire normál esetben 2-3 centi
beton takarás lenne az előírás).

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu