[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2010. Sze. 13., H, 06:34:15 CEST

Sziasztok,
Kell otthon 30-40-m2 térkövet csinálnom. Már végiggondolgattam minden félét,
most hétvégén vettem 10 db 30x30-as nekem tetsző müanyag sablont.
Sajnos csak 3 cm vastag volt abban a mintában, ami nekem tetszett, de
kocsival nem megyek rá, csak motorral és talicskával. Ugy tervezem, hogy egy
vékony vashálót azért teszek bele.
Olyat szeretnék, hogy a felületét festett betonból csinálnám. Van ilyenben
gyakorlatotok?
Én sima betonozáskor próbáltam már festeni egy kicsit, de egy 1 kg-os festék
egy talicska betonban meg sem látszik.
Találtam olyan leirást, ahol a térkőben az első 1 cm-t műkő őrleményből
készült betonból készítik, mert az kopásállóbb. Vajon festhetőbb is? Vagy
fehér cementet kellene használni? (Mondjuk az sem olcsó..)

KI