[Epitesz-barkacs] akkus csavarhuzo fordulatszabalyozo?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Sze. 14., K, 22:24:40 CEST

Sziasztok!

Röviden: nem.
Hosszabban: akkora áramokat kell áthajtani rajta, hogy ha tápról
használnád, az valószínűleg nem fogja bírni (hacsaknem hjozsi-val
csináltatsz egy erőset:). 12V-os akkuról mehetne, de a nagy áramok
miatt csak problémád lenne vele. Esetleg beépíthetsz egy 12/3,6
átalakítót, de az is csak gyakorlottaknak javasolható.

Üdv
pi