[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 13., H, 09:06:53 CEST

Hali!

Szerintem megfelelő betont szinte azonnal kivehetsz a zsaluból. Néztem itt a
szemben épülő épületet, kidöntötték a betont, fél óra múlva már sétáltak
rajta, a reggel bezsaluzott (terhet még nem viselő dolgokról) délután
szedték le a zsalut. Szóval szerintem vannak csodabetonok.
Egy térkönyi anyag simán megáll, ha nem túl folyós és jól le van döngölve.

Szabolcs