[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 13., H, 09:19:28 CEST

gyarban ahogy csinaljak, nem a razas a lenyeg, hanem a preseles.

a multkor kellett kicsit betonoznom. vettem baumit zsakos esztrichet (7-800 ft a
40 kilos zsak.)
a cimke szerint 4liter viz kell a 40 kilohoz. na azzal olyan lesz, hogy kicsit
nedves daralek az egesz. latszolag semmire nem jo. valojaban ha nagy svunggal
dobom a vodorbe, ugy beletomorodik az aljaba, hogy a komuveskanallal kuzdos
kikaparni. szepen odatomoritettem a helyere, iszonyat sokat kellett a simitoval
simogatni hogy egy minimalis vizet feladjon, zart feluletre nem is lehetett
elsimitani. letakartam foliaval, nem locsoltam semmit, baromi kemeny lett, nem
repedezett semmit.

vajk