[Epitesz-barkacs] vaku a digi fenykepezogepen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 11:45:31 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Ha a Nikon SLR-ekről és az SB sorozatú vakukról beszélünk, akkor
> debizony van elővillanás (max nem látod). Egyik nagy újdonsága volt a
> Nikon vaku rendszereknek sok éve. Sőt, ha több ilyen vakud van, akkor
> az elővillanásban kódolva még kommunikálnak is egymással.

Húazannya, ilyesmiről még csak nem is hallottam. Modulálva van valahogy a
villantás, és érzékeli valami, dekódolja...?

Nem is rossz módi! Így pl felhős időben óriási területen lehet infókat úgy
szétküldeni, hogy csak egy villanást látni. Ha esetleg ez a látható fényen kívül
esik, akkor senki nem veszi észre, rádiócsend meg minden, mégis átmegy az infó.