[Epitesz-barkacs] hordoszivattyu vagy hasonlo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 13., H, 15:22:52 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.09.13. 12:23:25 +2h-kor írta:

> Különben szerintem a kémény savas kondenzátumát akarja valahova
> elvinni, fönt valamiért jobb helye lesz, mint lent. Ha ez van, én
> biztosan nem bonyolítanám egy vödörnél jobban, ha nincs kisgyerek a
> házban.

a jelenlegi szabályzatok szerint 140kW -os kazán alatt törvényesen füstölhetek
is

mindezek ellenére olyan ketyerét készítek, ami nagyban pl. gázmosó,
vagy a "füstemésztő" szavakkal is jelzett feladatot valósítja meg

ez kb 80liter vízzel lesz megoldva, csak a "túlhígított savmennyiséget"
egy bizonyos határig visszaforgatom, stb, és hőcserélőn is leszedem
a melegét, meg még bármi egyéb feladata is lehet