[Epitesz-barkacs] vaku a digi fenykepezogepen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 15:46:29 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Te honnan tudsz 2kA-es tápokat csinálni?

Erre egyszerű a válasz, én erősáramon végeztem, és ilyen gyárban dolgoztam.
Na de ti mintha villamosmérnökök lennétek, és javarészt számtech a
szakterületetek, nem?

> Senki nem érthet mindenhez, aztán van aki ebbe ássa bele magát, van
> aki meg abba.

Jó, akkor úgy kérdezem, hogyan tudja valaki egy idegen szakmába így beleásni
magát? Könyvek? Internet? Mert gondolom nem az a módja, hogy vesz az ember
sorozatban modernebbnél modernebb fényképezőgépeket a régmúlttól napjainkig, és
mindnek megismeri a lelkivilágát mondjuk egy durva szétszedtem rovatnak
megfelelő melóval, és labormérésekkel.