[Epitesz-barkacs] A tudás megszerzése (Re: vaku a digi fenykepezogepen?)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 13., H, 16:58:21 CEST

az attol fugg, milyen levlistakrol beszelunk. pl evekig olvastam olyanokat, ahol
amerikai egyetemeken kutatok meg diakok epitettek mindenfele autonom robotokat.
vagy ahol reszben nyugdijas geplakatosok (esztergalyos, maros) epitettek at
otthon hobbibol nagy ontottvas gepeket cnc-re. vagy akik abban elik ki magukat,
hogy sajat gyartmanyu gepekkel talalt kovekbol tokeletes gomboket csiszoljanak.
vagy valami innen indult ismerettsegbol evekig leveleztem egy texasi unatkozo
haziasszonnyal. meg ilyenek.

vajk