[Epitesz-barkacs] A tudás megszerzése (Re: vaku a digi fenykepezogepen?)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 17:24:53 CEST

vajk fekete wrote:
> az attol fugg, milyen levlistakrol beszelunk. pl evekig olvastam
> olyanokat, ahol amerikai egyetemeken kutatok meg diakok epitettek
> mindenfele autonom robotokat.

Hm. Nem gondoltam volna, hogy ilyen is van. Legalábbis Mo-on nem tudom
elképzelni, hogy van olyan lista, ahol a szakma krémje ott van. Aztán
tévedhetek. (Azért gondoltam, mert már volt az elektro-n olyan fazon, aki dr
akárki, és írt gigászi állatságokat, és ez nagy égés tud lenni.)

Pl nem valószínű, hogy pl Lukács Béla fent volna relativitás témában bármilyen
levlistán.

Ez az egyetemi téma érdekes lehet, gondolom zárt, nem akárki írhat bele.
Különben simán meg lehetne rakva anyázással is.

> vagy ahol reszben nyugdijas
> geplakatosok (esztergalyos, maros) epitettek at otthon hobbibol nagy
> ontottvas gepeket cnc-re. vagy akik abban elik ki magukat, hogy sajat
> gyartmanyu gepekkel talalt kovekbol tokeletes gomboket csiszoljanak.
> vagy valami innen indult ismerettsegbol evekig leveleztem egy texasi
> unatkozo haziasszonnyal. meg ilyenek.

Hát szóval be kell látnom, hogy az angol nyelv elengedhetetlen szerszám. Most
már aztán rá kéne hajtani. Minap felkeresett telefonon egy hölgy, aki rá akart
venni, hogy náluk próbálkozzak, mert ott tutira sikerülni fog. Nem tanítanak
nyelvtant, hanem ahogy a csecsemő tanulja meg az anyanyelvét, úgy tanítanak, és
nem a Makara módszerével. Érdekes lehet, de nem ugrottam rá. (A hagyományos mód
nekem képtelenség.)