[Epitesz-barkacs] A tudás megszerzése (Re: vaku a digi fenykepezogepen?)

k_tibor k_tibor at freemail.hu
2010. Sze. 14., K, 21:52:51 CEST

Valahol azt olvastam, hogy egy gyerek agya csak néhány (nem tudom
pontosan) éves koráig alkalmas az anyanyelve megtanulására. Ha
valamiért nem tanul meg beszélni, később már nem lehet megtanítani.
Ha az a módszer nem alkalmas idősebb korban, akkor a második nyelv
esetében miért működne?

k_tibor

j> Hát szóval be kell látnom, hogy az angol nyelv elengedhetetlen szerszám. Most
j> már aztán rá kéne hajtani. Minap felkeresett telefonon egy hölgy, aki rá akart
j> venni, hogy náluk próbálkozzak, mert ott tutira sikerülni fog. Nem tanítanak
j> nyelvtant, hanem ahogy a csecsemő tanulja meg az anyanyelvét, úgy tanítanak, és
j> nem a Makara módszerével. Érdekes lehet, de nem ugrottam rá. (A hagyományos mód
j> nekem képtelenség.)

j> hjozsi