[Epitesz-barkacs] hordoszivattyu vagy hasonlo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 13., H, 17:59:13 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.13. 16:49:12 +2h-kor írta:

> Az biztos, de hogy a kéményépítési költséggel együtt mi lenne az ábra, azt
> nem  tudom.

a kéményt és a kazánt  igazából együtt kell(ene) felfogni, mert egymással
szorosan összhangban kell(ene) lennük

> Azért ez egy jelenségnek is felfogható: a hatóság úgy megfingatja az újakat,
> hogy beleződűnek, miközben a város (Bp) tömve van életveszélyes kéményekkel.
> Szóval nem ok nélkül jön emberekbe olyan gondolat, hogy valahogyan el
> szeretné
> ennek a - szerintem - szinte bűnbandának a közreműködését kerülni.

és a kéményseprő (szerintem is bűnbandának) a "másodfokja "
az önkormi jegyzője, akinek (jogászként) f.ngja sincs a kéményhez.... :-(

tehát ez egy elmebeteg jog.

az építészeket felügyelő építésügyi minisztériumot az utolsó 3 évben
3 minisztériumhoz is hozzácsatolták, a rendeleteiket 6havonta
újradefiniálják, érdekcsoportok lobbistái által megmacerálva

tehát kiszámíthatatlanok, azaz nem beszámíthatók ... :-(

a hagyományos téglából kéményt már nem építhetsz, mert nincs
ÉMI engedélye, csak az érdekcsoportok  vackait használhatod. .

egy ennyire elmeháborodott gyülevész bandának nem kívánok
(ennyire kiszolgáltatott kisemberként) a farkán stanecliként lifegni

uff!

Babilonban 5000évvel ezelőtt még ÉMI engedély nélkül még
áll, a 40évvel ezelőtti gázbeton porlad, az 1930-as évekbeli
bauxitbeton meg méginkább

ma is