[Epitesz-barkacs] hordoszivattyu vagy hasonlo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 19:41:48 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kéményseprő nálam már nem szólhat, mert nálam már nincs kémény, a
> kazán meg egy mobil egységen (2 keréken) van épületen kívül, és nincs
> a földdel bonthatatlanul
> összekötve, tehát "NEM az ÉPÍTMÉNY tartozéka" :-)

Szóval már üzemképesen megvan a kazán? Nem is mondtad! :-)

Az a módszer, amit magad mutattál itt régebben, hogy egy ventillátor belefúj a
füstcsőbe ferdén, ezáltal szívóhatást is kelt, meg jelentősen hígítja a
füstgázt, nem szimpatikus? El tudom pedig képzelni, hogy amellett, hogy nem is
nagyon keletkezik látható füst, mert jó a huzat, még érezni se nagyon lehetne a
környéken, mert akkora lenne a hígítása. Persze nem kéne mindenféle műanyagot
égetni, és akkor nincs gond.