[Epitesz-barkacs] hordoszivattyu vagy hasonlo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 13., H, 20:59:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.13. 19:41:48 +2h-kor írta:

> Szóval már üzemképesen megvan a kazán? Nem is mondtad! :-)
>
> Az a módszer, amit magad mutattál itt régebben, hogy egy ventillátor belefúj
> füstcsőbe ferdén, ezáltal szívóhatást is kelt, meg jelentősen hígítja a
> füstgázt, nem szimpatikus? El tudom pedig képzelni, hogy amellett, hogy nem

a csőventi tizenméternyit szívta és utána még vagy 30méteren nyomta
( más -- műszaki -- okok miatt a kb 40m szívást nem lehetett összehozni )
mert a csőventi  400 pascalt tud, és a kazánban és utána 50Pascalnál
több nemigen kell, és a 400 - 50 = 350Pa -t a csőventi szívó oldalán
falslevegővel
keverni kellett, és így tudott egyébként visszahülni 50celsius alá, hogy a
csőventi
műanyag ventilapátja meg a motor "jó maradjon"

szóval a tisztalevegős, a kémény legvégén levő ventiszívás  jobb lenne

> is
> nagyon keletkezik látható füst, mert jó a huzat, még érezni se nagyon
> lehetne a

ha a hígítás ellenére, ha pl 2 ház között alacsonyan pöffenteném ki, akkor
valamelyik házba bemegy hígított állapotban is, ez rossz

szóval a 60fokos kéménykúp fontos hígítva is
http://www.kemenysepro-bp.hu/muszakiszabalyzat/mellekletek/5.jpg