[Epitesz-barkacs] A tudás megszerzése (Re: vaku a digi fenykepezogepen?)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 13., H, 21:24:34 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.13. 19:59:32 +2h-kor írta:

> Komolyan? Értetted a szöveget úgy, hogy nem tudtad minden szó értelmét?
> Egyszer egy kanadai ismerős feleségével próbáltam úgy levelezni, hogy
> megkértem,
> egyszerű mondatokat írjon nekem, hátha... Rögtön az elején beletört a
> bicsak,

"ezer szó oroszul" vagy hasonlo címűben "az utcán" témában
a példamondat így szólt:

"Kerekes Mária Leningrádban gyönyörködött a trolibusz felsővezetékében"

én meg olyan vad dolgot hallottam, hogy leningrádban
van egy ermitázs, ahol a képekben inkább lehetne gyönyörködni

szóval a magyar oktatókönyvecske ilyen (szerintem) sz.rt tanít