[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 22:51:44 CEST

vajk fekete wrote:
> amikor a hazamat csinaltak, minden szakinal segitett, ha az o nyelven
> beszeltem, egybol csokkentek a problemak. hat annal a komuvesnel, aki
> nekem dolgozott, a fandlit serpenyonek kellett hivni.

Aha. Hát ez van, újabb a módi. (Akiknél én anno dolgoztam, már mind nyugdíjban
vannak, ha élnek még egyáltalán.)

(Elsőre azt gondoltam, hogy ez az "ő nyelvén beszéltem" azt jelenti, hogy ha
tájszólással beszélt, akkor te is úgy, ha minden második szava az volt, hogy
b.meg, akkor neked minden harmadik szavad volt az, stb. :-) Nekem a rövidnyelvű
módi megy, volt már, hogy váratlanul előadtam magam, és nagy röhögést váltottam
ki.)