[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 14., K, 13:12:43 CEST

a bazmeg az muszaj volt. megterveztem a konyv alapjan a negyedfordulos
huzottkaru lepcsot, lerajzoltam felmeretezve. erre kozolte, hogy o azt meg nem
csinalja, mert az szar. csinaltak a tobbi melot, es minden masnap visszatertunk
a lepcsore. a szokasos komuves csinalta szart akarta csinalni, ahol haromszog
alakuak a kanyarban a fokok, es sokkal nagyobb atlepesuek mint a tobbi. ket
hetig ment a huzavona, mire elfogyott a tobbi melo. felhuztam magam, es mondtam
azert kell bazmeg ilyenre csinalni, mert en fizetek, es en ilyenre akarom. ha
nem csinalod meg, keresek mast. mondta akkor masnap hozzak a zsaluanyagaot,
intezzem a vasat.

vajk