[Epitesz-barkacs] A tudás megszerzése (Re: vaku a digi fenykepezogepen?)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 22:56:07 CEST

vajk fekete wrote:
> hat ja. az iskolai oktatas kepesse tett levizsgazni. a sok
> internetezes kepes
> telefonon. asszem akkor kezdtem el oszulni. azota hosszabb rovidebb
> nemetekkel, es mostmar beszelni is tudok angolul.

Nem nézted véletlenül a valamelyik megasztárszerű műsort asszem most szombaton?
Amikor a londoni néger csaj következett, és az egyik zsűritag (képtelenség, hogy
a nevét tudjam) beszélt hozzá folyamatosan angolul.

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen tisztán beszélt, mennyire lehetett távol az
angolok füle szerint az ő nyelvüktől. Nekem nagyon angolosnak tűnt.